Pristatymas


PREKIŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE

1. Įsigytas prekes Pirkėjo sąskaita pristato siuntų pervežimo tarnyba. Prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita atskirais, Pardavėjo nurodytais atvejais.
2. Nestandartinių matmenų prekių (prekės, kurių ilgis ar aukštis viršija 1,2 m, gaminiai su stiklu ir pan.) pristatymo kaina skaičiuojama individualiai.
3. Pirkėjas užsakymo metu pasirinkdamas prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių svorio.
4. Įprastai prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 1-3 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių pervežimą, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių neriją (taikoma papildoma priemoka).

PREKIŲ ATSIĖMIMO SĄLYGOS

1. Įsigytas prekes galima atsiimti UAB „Brasa“ salonuose.
2. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po Pardavėjo pranešimo el. paštu apie prekių atsiėmimą.
3. Pristačius siuntą Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas arba Pirkėjo atstovas privalo kartu su siuntų tarnybos įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
4. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą, Pirkėjas kartu su siuntų tarnybos atstovu nurodo neatitikimo faktą.
5. Pirkėjas, tinkamai pažymėjęs prekių pakuočių pažeidimo ar trūkumo faktą perdavimo-priėmimo dokumentuose, turi teisę per 2 darbo dienas raštu kreiptis į Pardavėją.
6. Pristačius ir perdavus prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
7. Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.
8. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį, asmens tapatybę patvirtinantį, dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

Dėl pristatymo kreiptis:
Tel. (8 5) 210 52 65
Mob. tel. 8 678 26164
El.paštas: uzsakymai@brasa.lt