Brasa

GRĄŽINIMAS / KEITIMAS

1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios prekių grąžinimo / keitimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjusio prekes elektroninėje parduotuvėje www.brasa.lt, Uab „Brasa“ salone, elektroniniu paštu bendraujant su Uab „Brasa“ vadybininku (toliau – Pirkėjas), ir Uab „Brasa“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui grąžinant / keičiant iš Uab „Brasa“ įsygytas prekes. Įsigydamas prekes, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.

2. KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS, remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

2.1. Įsigytas kokybiškas prekes savo sąskaita galima grąžinti per 14 d. jei:
2.1.1. grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2.1.2. prekė yra nenaudota, nebuvusi sumontuota ir nesugadinta;
2.1.3. prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.)
2.1.4. grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija ar garantija jei tokia buvo.

2.2. Grąžinant prekę Pirkėjui reikės:
2.2.1. Pateikti prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (pirkimo kvitą, sąskaitą faktūrą ar banko išrašą);
2.2.2. Užpildyti prašymą pakeisti/grąžinti prekę;
2.2.3. Gauti Pardavėjo patvirtinimą, jog prekė gali būti grąžinta/pakeista.  

2.3. Kokybiška prekė pakeičiama ar grąžinami sumokėti pinigai.
2.3.1. Atvykus į Uab „Brasa“ saloną pinigai grąžinami iškarto.
2.3.2. Įsigijus prekę elektroninėje parduotuvėje www.brasa.lt – pinigai į Pirkėjo sąskaitą pervedami gavus grąžinamą prekę ir įvertinus grąžinamos prekės būklę (tai gali užtrukti iki 5 d.d. po grąžinamos prekės gavimo).
2.3.3. Jei pinigai grąžinami ne į Pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti Pirkėjo išduotą įgaliojimą kitam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

2.4. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos/keičiamos, jei tai yra:
2.4.1. elektros ir kitos prekės vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktu, kuris numato negrąžinamų prekių sąrašą;
2.4.2. prekės, kurios buvo pristatytos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą;
2.4.3. prekės, kurios akivaizdžiai sugadintos, praradusios savo prekines savybes, nuo kurių nuplėštos apsauginės plėvelės, pažeista pakuotė ar prekės jau buvo bandytos sumontuoti.

3. NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

3.1. Nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos gamintojo suteiktu garantiniu laikotarpiu, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės įsigijimo dienos.
3.2. Pirkėjas grąžindamas nekokybiškas prekes (arba netinkamos kokybės faktus patvirtinančius įrodymus) kokybės įvertinimui turi pristatyti į UAB „Brasa“ saloną.
3.3. Tuo atveju, kai grąžinama netinkamos kokybės prekė – Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę į kokybišką arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, jei nėra nustatyti prekės pažeidimai, sugadinimai ir prekė nebuvo sumontuota.

 

Pirkėjas prekes gali grąžinti į Uab „Brasa“ salonus šiais adresais:

Vytenio g. 61a, 03209 Vilnius

T. +370 601 38389

J.Janonio g. 3, 35101 Panevėžys
T. +370 606 15305

 

Prašome užpildyti prekių keitimo/grąžinimo formą ir išsiųsti el.laišku mums.